zamówienie na:

ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

zamawiający: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: CUI-ZZ.3201.3.2023
wartość: powyżej 215 000 euro
termin składania ofert: 23 maja 2023  11:00
wynik postępowania: unieważnienie cz. 2 




1.ogłoszenie o zamówieniu (132kB) pdf
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (420kB) pdf
3. Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferowy (98kB) word
4. Załącznik nr 2 do SWZ - kreator JEDZ (85kB) plik
5. Załacznik nr 3 do SWZ - oświadczenie wspólne wykonawców (71kB) word
6. Załącznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie o udostępnieniu zasobów (20kB) word
7. Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej (30kB) word
8. Załacznik nr 6 do SWZ- Oświadczenie o aktualności informacji (34kB) word
9. Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz dostaw (37kB) word
10. Załącznik nr 8 do SWZ - Ankieta dla podmiotu przetwarzającego (60kB) excel
11. Załącznik nr 9 do SWZ - projekt umowy ramowej (430kB) pdf
12. Załącznik nr 1 do Umowy - OPZ (770kB) pdf
13. Załącznik nr 2 do Umowy - umowa wykonawcza - wzór (230kB) pdf
14. Załącznik nr 3 do Umowy - umowa PPDO (324kB) pdf
15. Załącznik nr 1 do umowy PPDO - wykaz jednostek (39kB) excel
16. Załącznik nr 5 do Umowy - warunki przekazywania faktur (278kB) pdf
17. Załącznik nr 10 do SWZ - Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (416kB) word

18. Zmiana treści SWZ z 28.04.2028 (151kB) pdf
19. Załącznik nr 10 do SWZ - Specyfikacja oferowanego sprzętu po zmianach (416kB) word

21. Odpowiedzi na wnioski, zmiana SWZ z 15.05.2023 r. (206kB) pdf
22. Załącznik nr 1 do Umowy - OPZ po zmianach (417kB) word
23. załącznik nr 10 do Umowy - Specyfikacja sprzetu po zmianach (416kB) word

24. Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia 1 (65kB) pdf
25. Zmiana treści SWZ z 17.05.2023r. (147kB) pdf

26. Informacja kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (159kB) pdf

27. Informacja o złożonych ofertach (240kB) pdf
28. Informacja o złożonych ofertach - sprostowanie (244kB) pdf

29. Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania (161kB) pdf

30. zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1 - komputery stacjonarne (169kB) pdf

31. Informacja o odwołaniu, wezwanie do przystąpienia - dotyczy części 2 (162kB) pdf
32. Treść odowłania (343kB) pdf

33. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej -cz. 3 (159kB) pdf

34. Unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 3 postępowania - tablet (156kB) pdf
35. Zawiadowmienie o wyborze oferty najkorzystniejszej, w części 3 - tablet, po czynnościach powtórzonych (170kB) pdf
36. Ogłoszenie o wyniku postępowania - cz. 1 (104kB) pdf
37. Ogłoszenie o wyniku postępowania - cz. 3 (103kB) pdf

38. Zmiana kwalifikacji unieważnienia postępowania w zakresie cz. 2, po wyroku KIO 1716/23 (102kB) pdf
39. Ogłoszenie o wyniku postępowania - część 2 (97kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Marta Kozyra
Opublikował: Marta Kozyra (21 kwietnia 2023, 11:14:00)

Ostatnia zmiana: Marta Kozyra (18 grudnia 2023, 08:56:55)
Zmieniono: ogłoszenie o wyniku postępowania - część 2

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1388