Dostarczanie dokumentów elektronicznych


Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:

  • Za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej CUI dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).                                                                                                                                                                          Adres platformy: http://epuap.gov.pl/                                                                   UWAGA: W celu złożenia wniosku do CUI konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
  • Za pomocą elektronicznego nośnika danych, dostarczonego w godzinach pracy sekretariatu - akceptowalnym nośnikiem danych jest pamięć masowa USB.
 
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:

  •  Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub aktualnym, ważnym profilem zaufanym.
  •  Akceptowalne formaty załączników to:
- .doc, .docx, .odt, .pdf
- .rtf, .xml
- .txt
- .gif, .jpg, .png, .tif
- .svg
- .ods, .xls, .xlsx
- oraz folder skompresowany ZIP (zawierający załączniki w powyższych, akceptowalnych formatach).
  • Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów.
  • Informatyczny nośnik danych powinien być trwale oznakowany w sposób pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację.
  •   W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających powyższych wymogów, nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem rozpatrywania sprawy.
  • Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

metryczka


Wytworzył: Agnieszka Mokrzycka (28 lipca 2020)
Opublikował: Jagoda Dobrowolska (28 lipca 2020, 07:34:14)

Ostatnia zmiana: Jagoda Dobrowolska (29 lipca 2020, 12:01:26)
Zmieniono: Zmiana 3

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4704