Dostarczanie dokumentów elektronicznych
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:
- Za pomocą maila, na adres: cui@cui.wroclaw.pl
- Za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej CUI
dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Adres
platformy: http://epuap.gov.pl/ UWAGA: W celu złożenia wniosku do CUI konieczne jest
posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
- Za pomocą elektronicznego nośnika danych, dostarczonego
w godzinach pracy sekretariatu - akceptowalnym
nośnikiem danych jest pamięć masowa USB.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub aktualnym, ważnym profilem zaufanym.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- .doc, .docx, .odt, .pdf
- .rtf, .xml
- .txt
- .gif, .jpg, .png, .tif
- .svg
- .ods, .xls, .xlsx
- oraz folder skompresowany ZIP (zawierający załączniki w powyższych, akceptowalnych formatach).
- Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów.
- Informatyczny nośnik danych powinien być trwale oznakowany w sposób pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację.
- W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających powyższych wymogów, nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem rozpatrywania sprawy.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
metryczka
Wytworzył: Agnieszka Mokrzycka (28 lipca 2020)
Opublikował: Jagoda Dobrowolska (28 lipca 2020, 07:34:14)
Ostatnia zmiana: Jagoda Dobrowolska (29 lipca 2020, 12:01:26)
Zmieniono: Zmiana 3
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4704